vrijdag 9 november 2007

Bijna zover!


Zondag is het zover! Vertrek naar weer een andere exotische bestemming. Duister Afrika!

Ik en mijn reismaatje Bart, die ik al zo'n 6 jaar ken inmiddels hebben op korte termijn besloten dat we allebij op vakantie wilden, maar niet alleen. Wat is er dan mooier om er met elkaar op uit te trekken?
Toch wel zenuwachtig. Ik ben nog nooit zonder mijn Lief of zonder mijn Paps en Mams op vakantie gegaan, en zo goed kennen Bart en ik elkaar nou ook weer niet!
Ach het zal allemaal wel loslopen denk ik.

Ik heb nog niet erg de moeite of tijd gehad om iets meer te weten gekomen over Marrakech.

Wat ik wel weet: Het ligt in het Atlasgebergte, het is er nu zo'n 29 graden en het is islamitisch. Marrakech is één van de beroemde Marrokaanse koningssteden en wordt ook wel de rode stad genoemd. Ik heb al prachtige foto's gezien met prachtige typisch Marrokaanse bouwstijlen; mooie poorten en minaretten, de bekende Marrokaanse tegels en tapijten.

We verblijven in het hart van de stad in de bruisende Medina. Hier komen dagelijks allerlei straatartiesten bij elkaar met bijvoorbeeld een act met de dansende cobra....

Ik ben zoooo benieuwd!

Geen opmerkingen: